Zakup i dostawa sprzętu sieciowego na potrzeby infrastruktury informatycznej szkoły.

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto.

Zakup i dostawa sprzętu sieciowego na potrzeby infrastruktury informatycznej szkoły.

Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

 (Dz. U. z 2023, poz.1605)

 

I. Zamawiający:

Szkoła Podstawowa Nr 4 im. T. Kościuszki, ul. Szkolna 17, 41-600 Świętochłowice zaprasza do złożenia oferty cenowej na:  Zakup i dostawa sprzętu sieciowego na potrzeby infrastruktury informatycznej szkoły.

Nabywca:

Gmina Świętochłowice

Ul. Katowicka 54

41-600 Świętochłowice

Odbiorca:

 Szkoła Podstawowa nr 4 im. T. Kościuszki

Ul. Szkolna 17

41-600 Świętochłowice

II. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu sieciowego

Oferowane produkty powinny:

Sprzęt powinien być: fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, kompletny i najwyższej jakości, nie noszący śladów demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nieregenerowany, objęty gwarancją producenta oraz serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym.

Dodatkowo oferta powinna uwzględniać: dostawę sprzętu do budynku szkoły (wraz z wniesieniem).

 

2. Rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia:

 Lp.

Wykaz sprzętu

ilość

1.     

Przełącznik sieciowy Ubiquiti POE+ 24x100/1000Mbit 2x1G SFP

Montaż w szafie rack 19”

 

5

2.     

Ubiquiti AP: Ubiquiti U7 PRO

- Obsługiwane standardy: 802.3 at (PoE+), Wi-Fi 7 (802.11 a/b/g/n/ac/ax/be)

- Częstotliwość pracy: 2,4 GHz, 5 GHz, 6 GHz

- Antena: Wewnętrzna - 3 szt.

- Moc wyjściowa: 26 dBm

- Maksymalna prędkość transmisji bezprzewodowej: 9300 Mb/s

- Zabezpieczenia transmisji bezprzewodowej: WPA, WPA-PSK, WPA Enterprise, WPA2, WPA3, PPSK

- Zarządzanie i konfiguracja: Strona WWW

8

3.     

Patchcord 0,25m kat.6

80

4.     

Szafa Rack 19” 6U (600x450) kolor /czarny lub szary/

4

5.     

Organizer kabli 1U

5

6.     

Patchpanel kat. 6 (1U, 19”)

- Kategoria i rodzaj patchpanelu: 6 UTP

- Ilość (x) rodzaj portów: 24x RJ45 (8P8C) z polami opisowymi

- Wysokość użytkowa: 1U / 44 mm

- Szerokość użytkowa: 19" / 483 mm

5

7.     

Listwa zasilająca:

- Typ: Do montażu w szafach RACK (1U, 19”)

- Liczba gniazd sieciowych minimum: 7 szt.

- Typ gniazda: typ F (Schuko)

- Długość przewodu minimum: 1,8 m

- Maksymalne obciążenie: 4000W

- Prąd znamionowy urządzenia: 16 A

- Zabezpieczenia: przeciwprzepięciowe

- Zabezpieczenie nadprądowe: automatyczny bezpiecznik

5

8.     

Kabel UTP kat. 6 - 305m

6

9.     

Koryta kablowe plastikowe 2m - /2000x

20

10.   

Koryta kablowe metalowe odkryte - /100x60/ - /sz/wys/ (dopuszczalna długość: 1m, 2m,3m)

200 metów

11.   

Uchwyty sufitowe do montażu koryt kablowych

300 szt

 

 III. Warunki udziału w postępowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:

- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności

- sytuacji ekonomicznej lub finansowej

- zdolności technicznej lub zawodowej

Posiadają nienaganną opinię wśród klientów i kontrahentów, ze względu na rzetelne podejście do zobowiązań wobec kontrahentów.

IV. Opis sposobu przygotowania oferty.

1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

2. Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim.

3. Oferta złożona przez wykonawcę powinna zawierać:

Formularz ofertowy, zawierający nazwę i opis wyrobu, ilość sztuk, cenę netto i brutto, informację o certyfikatach oraz informacje dotyczące m.in. dostawy i okres gwarancyjny.

4. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane

5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1.Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres zamawiającego:

sekretariat@sp4.swietochlowice.pl

lub osobiście złożyć kopercie w Sekretariacie

Szkoły Podstawowej Nr 4 im. T. Kościuszki

ul. Szkolna 17

41-600 Świętochłowice

Na kopercie lub w temacie e-mail należy umieścić Zakup i dostawa sprzętu sieciowego na potrzeby infrastruktury informatycznej szkoły.

2. Termin składania ofert:

-do dnia 10.11.2025 r. , godz. 9:00

Termin otwarcia ofert:

- 10.11.2025 r., godz. 12:00

VI. Ocena oferty

1.Zamawiający dokona oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności z Zapytaniem Ofertowym.

2. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT.

3. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.

4. O wyborze decyduje wartość wyceny całego zamówienia (wartość zamówienia)

 

VII. Procedura postępowania po wybraniu oferty przez zamawiającego.

1. Zamawiający powiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich Wykonawców,  którzy złożyli oferty, poprzez informację  zamieszczoną na stronie internetowej BIP Zamawiającego.

2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

 

VIII. Termin wykonania zamówienia i rozliczenie za zamówienie

1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (dostawa): do dnia 30.11.2025 r.

Wszelkie zmiany terminu wymagają uzgodnienia z zamawiającym.

 

2. Sposób rozliczenia  za wykonanie zamówienia:

-  wykonawca wystawi fakturę z określeniem nabywcy i odbiorcy zamówienia, płatną w terminie 14 dni od wystawienia

 IX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy - ogólne warunki umowy

 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach:

a) w formie pisemnej,

b) mają do niej zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego,

c) zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie

 

 

X. Informacje dodatkowe

1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

1) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

2) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

3) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

4) unieważnienia postępowania, jeśli: 

a) cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,

c) postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

 

2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń bądź złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Czynność uzupełniania dokumentów i/lub oświadczeń jest czynnością jednokrotną. Uzupełnieniu nie podlega treść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania Wykonawcy.

 

4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń

Osobą do kontaktu ze strony zamawiającego jest Pani Marta Pelc-Malujda, nr tel. 32 2452923

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 listopada 2025 13:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Rogaś
Ilość wyświetleń: 5
20 listopada 2025 12:54 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
03 listopada 2025 13:58 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
03 listopada 2025 13:57 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany