ZESTAW MEBLI DO BIBLIOTEKI SZKOLNEJ

 FORMULARZ OFERTOWY 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto.

Zakup i dostawa zestawu mebli do biblioteki szkolnej

Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

 (Dz. U. z 2023, poz.1605)

 

I. Zamawiający:

Szkoła Podstawowa Nr 4 im. T. Kościuszki, ul. Szkolna 17, 41-600 Świętochłowice zaprasza do złożenia oferty cenowej na:  Zakup, dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni językowej

Nabywca:

Gmina Świętochłowice

Ul. Katowicka 54

41-600 Świętochłowice

Odbiorca:

 Szkoła Podstawowa nr 4 im. T. Kościuszki

Ul. Szkolna 17

41-600 Świętochłowice

II. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli do biblioteki szkolnej.

Oferowane produkty powinny:

- posiadać odpowiednie certyfikaty CE, certyfikaty dopuszczenia do placówki oświatowej, spełniać dyrektywy unijne

Zestaw mebli do biblioteki szkolnej objęty niniejszym zamówieniem musi być: fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, kompletne i najwyższej jakości, nie noszące śladów demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nieregenerowane, objęte gwarancją producenta oraz serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym.

Dodatkowo oferta powinna uwzględniać: dostawę mebli do budynku szkoły (wraz z wniesieniem).

 

2. Rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia:

 

Zestaw regałów bibliotecznych na książki

8 SZT JEDNOSTRONNE ROZM. 1960X600X300  KOLOR BRZOZA

8 SZT NADSTAWKI 600X300 KOLOR GRAFFIT (pod napis)

6 SZT REGAŁ DWUSTRONNY ROZM. 1960X600X600 KOLOR BRZOZA

6 SZT NADSTAWKI 600X600  KOLOR GRAFFIT (pod napis)

REGAŁ NA CZASOPISMA  ROZM. 1960X800X400 

REGAŁ BIBLIOTECZNY MOBILNY DWUSTRONNY, KOLOR BRZOZA, PÓŁKI BIAŁE

 

 Zestaw szaf:

2 X SZAFA  ROZM. 1960X800X400 KORPUS BRZOZA, FRONT BIAŁY, UCHWYT GRAFIT  

2X Nadstawka na szafę  GRAFIT  800x400 (model  wysokość tak jak w regałach bibliotecznych, pod napis)

1 X SZAFA ROZM. 1960X400X400 KORPUS BRZOZA, FRONT BIAŁY, UCHWYT GRAFIT  

1X Regał szkolny 1960x400x400 BRZOZA

2X Nadstawka na szafę 400x400 GRAFIT  (model i wysokość tak jak w regałach bibliotecznych, pod napis)

1X SZAFA SZKOLNA ODZIEZOWA ROZM. 1960X600X400 KORPUS BRZOZA, FRONT BIAŁY, UCHWYT GRAFIT

1X SZAFKA SZKOLNA ROZM. 860x400x400 KORPUS BRZOZA, FRONT BIAŁY, UCHWYT GRAFIT

2X SIEDZISKO TAPICEROWANE/PUFA

 

 LADA CUBE :

DOSTAWNA LEWA 120X75X75 BIAŁY DÓŁ/ BLAT BRZOZA   

NADSTAWKA CUBE PROSTA BRZOZA        

LADA LNM NAROZNA MAŁA 75X75X75 DÓŁ BRZOZA/ BLAT BRZOZA

NADSTAWKA NRM BRZOZA  75/75 X30X35 BRZOZA

FOTEL  CHROME/SKÓRA CZARNA

KONTENEREK

Zestaw stolik i krzesła

6 SZT KRZESŁO ROZM. 6 (KOLOR STELARZA GRAFIT, KOLOR SIEDZISKA BIAŁY)

STÓŁ ŚWIETLICOWY ROZM. 120X800 ROZM. 6, BLAT BRZOZA, STELAŻ GRAFIT )

 

 III. Warunki udziału w postępowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:

- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności

- sytuacji ekonomicznej lub finansowej

- zdolności technicznej lub zawodowej

Posiadają nienaganną opinię wśród klientów i kontrahentów, ze względu na rzetelne podejście do zobowiązań wobec kontrahentów.

IV. Opis sposobu przygotowania oferty.

1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

2. Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim.

3. Oferta złożona przez wykonawcę powinna zawierać:

  • Formularz ofertowy, zawierający nazwę i opis wyrobu, ilość sztuk, cenę netto i brutto, informację o certyfikatach oraz informacje dotyczące m.in. dostawy i okres gwarancyjny.
  • dołączone certyfikaty, zwłąszcza dopuszczenia do uzytku w placówce oświatowej

4. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane

5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1.Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres zamawiającego:

sekretariat@sp4.swietochlowice.pl

lub osobiście złożyć kopercie w Sekretariacie

Szkoły Podstawowej Nr 4 im. T. Kościuszki

ul. Szkolna 17

41-600 Świętochłowice

Na kopercie lub w temacie e-mail należy umieścić Zestaw mebli do biblioteki szkolnej.

2. Termin składania ofert:

-do dnia 29.09.2025 r. , godz. 9:00

Termin otwarcia ofert:

- 29.09.2025 r., godz. 12:00

VI. Ocena oferty

1.Zamawiający dokona oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności z Zapytaniem Ofertowym.

2. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT.

3. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.

4. O wyborze decyduje wartość wyceny całego zamówienia (wartość zamówienia)

 

VII. Procedura postępowania po wybraniu oferty przez zamawiającego.

1. Zamawiający powiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich Wykonawców,  którzy złożyli oferty, poprzez informację  zamieszczoną na stronie internetowej BIP Zamawiającego.

2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

 

VIII. Termin wykonania zamówienia i rozliczenie za zamówienie

1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (dostawa): do dnia 30.11.2025 r.

Wszelkie zmiany terminu wymagają uzgodnienia z zamawiającym.

 

2. Sposób rozliczenia  za wykonanie zamówienia:

-  wykonawca wystawi fakturę z określeniem nabywcy i odbiorcy zamówienia, płatną w terminie 14 dni od wystawienia

 

IX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy -

ogólne warunki umowy

 

1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach:

a) w formie pisemnej,

b) mają do niej zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego,

c) zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie

 

X. Informacje dodatkowe

Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

1) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

2) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

3) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

4) unieważnienia postępowania, jeśli: 

a) cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,

c) postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

 

2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń bądź złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Czynność uzupełniania dokumentów i/lub oświadczeń jest czynnością jednokrotną. Uzupełnieniu nie podlega treść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania Wykonawcy.

 

4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń

Osobą do kontaktu ze strony zamawiającego jest Pani Marta Pelc-Malujda, nr tel. 32 2452923

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 września 2025 16:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Rogaś
Ilość wyświetleń: 6
10 października 2025 14:34 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
08 października 2025 12:52 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
23 września 2025 16:47 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany