Zawiadomienie o wyborze oferty
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto.
Remont biblioteki szkolnej
Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.)
I. Zamawiający:
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. T. Kościuszki, ul. Szkolna 17, 41-600 Świętochłowice zaprasza do złożenia oferty cenowej na: remont biblioteki szkolnej
Nabywca:
Gmina Świętochłowice
Ul. Katowicka 54
41-600 Świętochłowice
Odbiorca
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. T. Kościuszki
ul. Szkolna 17
41-600 Świętochłowice
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa remontu biblioteki szkolnej, w zakresie:
- wymiana wykładziny wraz z wykonaniem wylewki samopoziomującej
- przygotowanie pomieszczenia - zabezpieczenie pomieszczenia, wyniesienie mebli,
- demontaż wykładziny, wyłączników, drzwi, wc, umywalki
- wyburzenie odcinka ściany działowej w łazience, skucie płytek ściennych, podłogowych,
- demontaż zbiornika wyrównawczego
- przygotowanie ścian
- montaż puszki podtynkowej, prowadzenie kabla
- malowanie sufitu bez demontażu kasetonów metodą natryskową, farbą akrylową w kol. białym (farba z atestami)
- Wykonanie odcinka ściany działowej na ruszcie metalowym w systemie suchej zabudowy (ściana grubości ok. 7,5cm - wykonana z profili U-50, CW-50 z wypełnieniem z wełny akustycznej - akupłyta, GK zwykła,
szpachlowanie łączeń)
- Montaż drzwi do biblioteki szer. 100cm PRAWE w kolorze białym (ościeżnica oraz skrzydło - stalowe, klamka, zamek bębenkowy) z tynkowaniem ościeża, prace wykończeniowe oraz malowanie od strony korytarza
- Montaż drzwi do WC 70 LEWE drewnopodobne lub białe (ościeżnica, skrzydło, klamka, zamek - rygiel od strony wc) z tynkowaniem ościeża
- Wymiana odcinka rury kanalizacyjnej w wc
- Wymiana odcinka instalacji wodnej - ok. 3,5 mb instalacji, montaż dwóch zaworów, bruzdowanie, zatynkowanie bruzd
- wykonanie zabudowy niestandardowej GK - istniejące przyłącza wod kan - montaż rewizji
- gruntowanie powierzchnii ścian, sufitu, posadzki w wc
- ułożenie płytek gresowych/ceramicznych na ścianie - do wys 2m od posadzki;
- wklejenie listwy narożnikowej - szczotkowane aluminum w naroża zewnętrzne
- ułożenie płytek gresowych na podłodze
- tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne gr. 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie na ścianach na podłożu z tynku - powyżej płytek oraz na suficie wc
- tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne ścian z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie grubości 3mm - dodatek za pogrubienie - powyżej płytek oraz na suficie wc
- dwukrotne malowanie ścian i sufitu farbą akrylową - powyżej płytek oraz na suficie wc
- demontaż, ponowny montaż lampy natynkowej w wc
- montaż nowej umywalki z baterią z wbudowanym podgrzewaczem i syfonem
- doprowadzenie instalacji elektrycznej - gniazdko IP 44 przy zlewie do podgrzewacza
- montaż kompaktu wc z deską - odpływ dolny
- wykonanie nowego przyłącza grzejnika CO, montaż z dostawą grzejnika CO (stalowy wym. 80x45)
- gruntowanie powierzchni ścian – biblioteka
- tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne gr. 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie na ścianach na podłożu z tynku – biblioteka
- tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne ścian z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie grubości 3mm - dodatek za pogrubienie – biblioteka
- dwukrotne malowanie ścian farbą akrylową
- Zabezpieczenie powierzchni ściany do wysokości lamperii (160 cm) lakierem akrylowym
- dwukrotne malowanie parapetów
- montaż lameli pionowych z płyty mdf w kolorze drewnopodobnym (10szt)
- gruntowanie posadzki
- warstwa wygładzająca i wyrównująca z masy samopoziomującej
- układanie posadzki PCV rulonowej z wywnięciem na ścianę, przeznaczonej do pomieszczeń użyteczności publicznej o wysokim obciążeniu ruchem - klasyfikacja użytkowa (34/43) wielowarstwowa (heterogeniczna), antypoślizgowa (klasa R11) z warstwą zabezpieczającą PUR protect co najmniej trudnozapalnanp
- montaż listwy progowej usł 1,00 52.
- montaż podwójnych gniazd elektrycznych szt 1,00 53. Montaż włącznika światła podwójnego
- wykonanie zabudowy meblowej z płyty MDF - szafa we wnęce - 4,93m² (2,98x1,65)
- podstawienie kontenera na zmieszany odpad budowlany ( 4m3 - 800kg)
- dostawa materiałów remontowych i sanitarnych
Oferowane produkty powinny:
- posiadać odpowiednie certyfikaty przeznaczenia do placówek oświatowych/użyteczności publicznej, spełniać dyrektywy unijne
III. Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej
- zdolności technicznej lub zawodowej
Posiadają nienaganną opinię wśród klientów i kontrahentów, ze względu na rzetelne podejście do zobowiązań wobec kontrahentów i w okresie ostatnich 12 miesięcy wykonali co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze i zakresie, co mogą potwierdzić złożeniem odpowiednich dokumentów – referencji bądź wykaz wykonanych usług.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu jedną ofertę.
2. Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim.
3. Oferta złożona przez wykonawcę powinna zawierać:
- przedmiar
- kosztorys
- okres gwarancji
4.Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1.Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres zamawiającego:
sekretariat@sp4.swietochlowice.pl
lub osobiście złożyć w kopercie w Sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 4 im. T. Kościuszki,
ul. Szkolna 17, 41-600 Świętochłowice
Na kopercie lub w temacie e-mail należy umieścić „Remont biblioteki szkolnej”
2. Termin składania ofert:
-do dnia 19.09.2025. r., godz. 14:00.
Termin otwarcia ofert:
- 22.09.2025 r., godz. 9:00
VI. Ocena oferty
1.Zamawiający dokona oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności z Zapytaniem Ofertowym.
2. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT.
3. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.
4. O wyborze decyduje wartość wyceny całego zamówienia (wartość zamówienia)
VII. Procedura postępowania po wybraniu oferty przez zamawiającego.
1. Zamawiający powiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, poprzez informację zamieszczoną na stronie internetowej BIP Zamawiającego.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
VIII. Termin wykonania zamówienia i rozliczenie za zamówienie
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (dostawa): do dnia 30.11.2025 r.
Wszelkie zmiany terminu możliwe będą tylko po uzgodnieniu z zamawiającym.
2. Sposób rozliczenia za wykonanie zamówienia:
- wykonawca wystawi fakturę z określeniem nabywcy i odbiorcy zamówienia, płatną w terminie 14 dni od wystawienia
IX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy - ogólne warunki umowy
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach:
a) w formie pisemnej,
b) mają do niej zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego,
c) zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie
X. Informacje dodatkowe
1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
1) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,
2) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,
3) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,
4) unieważnienia postępowania, jeśli:
a) cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,
c) postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.
W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń bądź złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Czynność uzupełniania dokumentów i/lub oświadczeń jest czynnością jednokrotną. Uzupełnieniu nie podlega treść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania Wykonawcy.
4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń. Osobą do kontaktu ze strony zamawiającego jest Pani Marta Pelc-Malujda, nr tel. 32 2452923
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa nr 4 w Świętochłowicach