Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 w Świętochłowicach w roku szkolnym 2025/2026

 

załącznik Nr 2 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej

nieprzekraczalnej kwoty 130 000,00 zł netto

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający

Szkoła Podstawowa nr 4 w Świętochłowicach

ul. Szkolna 17 , 41-600 Świętochłowice

Tel. 32 245 29 23

e- mail : sekretariat@sp4.swietochlowice.pl

I. Opis przedmiotu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest : „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 w Świętochłowicach w okresie od 03 września 2025 r do 26  czerwca 2026 roku” w podziale na 6 części:

część 1 – mięso , wędliny

część 2 -  wyroby mleczarskie i jaja

część 3 – pieczywo i wyroby piekarskie

część 4 – ryby, mrożonki

część 5 – warzywa,owoce, ziemniaki

część 6 – pozostałe artykuły żywnościowe,

 

2.Wykaz artykułów będących przedmiotem zamówienia określono w załączniku nr 2 - 7 – formularz asortymentowo – cenowy.

3.Podane ilości towaru, przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy, są szacunkowe, w rzeczywistości ilości zamawianego towaru mogą być mniejsze lub większe.

4.Zapłata za dostawy dokonywana będzie przelewem na konto wykonawcy w ciągu 14 dni licząc od daty złożenia faktury.

5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji dostaw dla każdego z zadań określony został w Opisie przedmiotu zamówienia.

6.Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie partiami wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku od 7:00 do 8:30.Maksymalny termin realizacji sukcesywnych – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia( telefon, e-mail, pismo).Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w Formularzu ofertowym(w ramach kryterium poza cenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia).

7.Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez zamawiającego, iż jakość lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna z złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie,e – mail, telefon) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj.wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym (w ramach kryterium poza cenowego – czas reakcji)

8.Wykonawca dostarcza produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Z 2019 r. , poz.1252 z późn. zm.) w tym HACCP oraz aktów wykonawczych do niej,własnym transportem oraz na własny koszt i odpowiedzialność.

II. Miejsce oraz termin składania ofert:

1.Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w wybrany sposób:

- osobiście/ pocztą : Szkoła Podstawowa nr 4 w Świętochłowicach ul. Szkolna 17

2.Ofertę należy złożyć do dnia 01 września 2025 r. do godz. 11 00

III. Termin wykonania zamówienia:

1.Początek: od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 03 września 2025 roku.

2.Zakończenie : 26 czerwca 2026

 IV Sposoby przygotowania oferty:

1.Sprzedawca może składać ofertę częściową w ramach całego zamówienia. Nie dopuszcza

się dzielenia w ramach poszczególnych części.

2.Oferta  powinna być złożona w formie pisemnej (wg wzoru jak w załączniku)

i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta.

3.Sprzedawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 V. Opis sposobu obliczania ceny

1.Wykonawca oblicza cenę oferty dla każdej z części oddzielnie sumując wartość brutto  w załącznikach 2-7 - formularza cenowego. Tak wyliczoną cenę Wykonawca porównuje z formularzem oferty -załącznik nr 1.

2. Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza, w oparciu o następujące kryteria:

-        cena ofertowa (brutto) P1 – 60%

-        termin realizacji zamówienia od złożenia zamówienia P2 – 20%

-        czas reakcji P3-  20%

 

Osoby uprawnione do porozumienia się z wykonawcami:

Pani Justyna Zagórska – j.zagorska@sp4.swietochlowice.pl

Załączniki do zapytania ofertowego:

1.Załącznik nr 1 – Formularz oferty

2.Załącznik nr 2-7 – Formularz asortymentowo – cenowy na poszczególne części

3.Załącznik nr 8 – Wykaz usług

4.Załącznik nr 9 – Wzór umowy

5.Załącznik na 10 - RODO

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 sierpnia 2025 16:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Rogaś
Ilość wyświetleń: 6
25 sierpnia 2025 17:03 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
25 sierpnia 2025 17:02 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
25 sierpnia 2025 17:00 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany