Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, narzędzi do terapii oraz sprzętu komputerowego w ramach programu Aktywna tablica SPE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto - „Zakup i dostawa  pomocy dydaktycznych, narzędzi do terapii oraz sprzętu komputerowego w ramach programu  Aktywna tablica SPE”

Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320. -tekst jednolity)

I. Zamawiający:

Szkoła Podstawowa Nr 4 im. T. Kościuszki

ul. Szkolna 17

41-600 Świętochłowice

zaprasza do złożenia oferty cenowej na: „Zakup i dostawa  pomocy dydaktycznych, narzędzi do terapii oraz sprzętu komputerowego w ramach programu  Aktywna tablica SPE”

II. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa  pomocy dydaktycznych, narzędzi do terapii oraz sprzętu komputerowego, które mogą być wykorzystane to terapii dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Przedmioty  objęte niniejszym zamówieniem muszą być:

- fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą),

- wolne od obciążeń prawami osób trzecich

- wyposażone w niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim

- nieużywane, wolne do wad, kompletne i najwyższej jakości, nie noszące śladów demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nie regenerowane, - - objęte gwarancją producenta minimum 24 miesiące oraz serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym.

- być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych

- posiadać deklarację  CE,

- posiada certyfikat ISO 9001

Dodatkowo oferta powinna zawierać: transport i wniesienie urządzenia, instalację, uruchomienie oraz zintegrowanie zakupionych urządzeń z infrastrukturą szkolną, szkolenie techniczne w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Rodzaj przedmiotu -  Pomoce dydaktyczne, narzędzia do terapii oraz sprzęt komputerowy

      

Rodzaj przedmiotu

Opis przedmiotu

Ilość/Jednostka miary

DYSLEKSJA PRO v. 3.2

Pomoc dydaktyczna - program do pracy z dziećmi ze SPE

1 szt

DYSLEKSJA PRO Poziom 2 kl.4-8

Pomoc dydaktyczna - program do pracy z dziećmi ze SPE

1 szt

Tablet Lenovo do programów

Sprzęt TiK niezbędny do działania programów dysleksja PRO

2 szt

MATŚWIAT PRO v. 3.2

Pomoc dydaktyczna - program do pracy z dziećmi ze SPE

1 szt

SPEKTRUM AUTYZMU PRO Zestaw v.1.0.1

Pomoc dydaktyczna - program do pracy z dziećmi ze SPE

1 szt

SPEKTRUM AUTYZMU PRO Zestaw Poziom 2

Pomoc dydaktyczna - program do pracy z dziećmi ze SPE

1 szt

Tablet Lenovo M10 HD (3rd Gen) ZAAE0050PL

Sprzęt TiK niezbędny do działania programów Spektrum Autyzmu PRO

2 szt

PERCEPCJA SŁUCHOWA I PRZETWARZANIE SŁUCHOWE PRO

Pomoc dydaktyczna - program do pracy z dziećmi ze SPE

1 szt

Słuchawki nauszne do programu PERCEPCJA SŁUCHOWA I PRZETWARZANIE SŁUCHOWE PRO

Sprzęt kompatybilny z programem PERCEPCJA SŁUCHOWA I PRZETWARZANIE SŁUCHOWE PRO

1 szt

MOC EMOCJI PRO Poziom 2

Pomoc dydaktyczna - program do pracy z dziećmi ze SPE

1 szt

LOGOPEDIA PRO LOGO-GRY v. 3.2

Pomoc dydaktyczna - program do pracy z dziećmi ze SPE

1 szt

LOGOPEDIA PRO LOGORYTMIKA v. 3.2

Pomoc dydaktyczna - program do pracy z dziećmi ze SPE

1 szt

LOGOPEDIA PRO OBRAZKOWY SŁOWNIK TEMATYCZNY v. 3.2

Pomoc dydaktyczna - program do pracy z dziećmi ze SPE

1 szt

Logopedia PRO Mikrofon

Sprzęt niezbędny do wykorzystania programów Logopedia PRO

3 szt

Laptop

Urządzenie TiK niezbędny do działania programów logopedycznych, WINDOWS

2 szt

KONCENTRACJA UWAGI PRO

Pomoc dydaktyczna - program do pracy z dziećmi ze SPE

1 szt

  

III. Warunki udziału w postępowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w

postępowaniu w zakresie:

- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności

- sytuacji ekonomicznej lub finansowej

- zdolności technicznej lub zawodowej

Posiadają nienaganną opinię wśród klientów i kontrahentów, ze względu na rzetelne podejście do zobowiązań wobec kontrahentów.

IV. Opis sposobu przygotowania oferty.

1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

2. Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim.

3. Oferta złożona przez wykonawcę powinna zawierać:

- formularz ofertowy, zawierający nazwę i opis wyrobu, normy i atesty, ilość sztuk, cenę netto i brutto oraz informacje dotyczące m.in. dostawy, montażu, szkoleń

- wydruki stosownych certyfikatów, atestów

4. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane

5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

V. Miejsce oraz termin składania ofert:

1.Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres zamawiającego:

sekretariat@sp4.swietochlowice.pl

lub w zamkniętej kopercie,  bezpośrednio do sekretariatu szkoły, pod adresem:

Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Szkolna 17, 41-600 Świętochłowice

W temacie e-mail lub na kopercie  należy umieścić zapis:  „Zakup i dostawa  pomocy dydaktycznych, narzędzi do terapii oraz sprzętu komputerowego w ramach programu  Aktywna tablica SPE”

2. Termin składania ofert:

- do dnia 04.11.2024 r.

VI. Ocena oferty

1.Zamawiający dokona oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności z Zapytaniem Ofertowym.

2. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT.

3. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.

4. O wyborze decyduje wartość wyceny całego zamówienia.

VII. Procedura postępowania po wybraniu oferty przez zamawiającego.

1. Zamawiający powiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, poprzez informację przesłaną droga mailową.

2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

VIII. Termin wykonania zamówienia i rozliczenie za zamówienie

1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (dostawa): do dnia 05.12.2024  r.

2. Sposób rozliczenia  za wykonanie zamówienia:

- wykonawca wystawi fakturę z określeniem nabywcy i odbiorcy zamówienia, płatną w terminie 14 dni od wystawienia

Nabywca: Gmina Świętochłowice, ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, NIP 6272748738

Odbiorca: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. T. Kościuszki, ul. Szkolna 17, 41-600 Świętochłowice

IX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy -ogólne warunki umowy

1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach:

a) w formie pisemnej,

b) mają do niej zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego,

c) zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie

X. Informacje dodatkowe

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

1) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

2) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

3) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

4) unieważnienia postępowania, jeśli:

a) cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,

c) postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń bądź złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Czynność uzupełniania dokumentów i/lub oświadczeń jest czynnością jednokrotną. Uzupełnieniu nie podlega treść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania Wykonawcy.

4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń

Osobą do kontaktu ze strony zamawiającego jest Pani Marta Pelc-Malujda, nr tel. 32 2452923, nr tel. kom: 518360562

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 października 2024 09:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Rogaś
Ilość wyświetleń: 25
29 października 2024 09:43 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
29 października 2024 09:38 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
29 października 2024 09:35 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany