zakup, dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni językowej

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto.

Zakup, dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni językowej

Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

 (Dz. U. z 2023, poz.1605)

 

I. Zamawiający:

Szkoła Podstawowa Nr 4 im. T. Kościuszki, ul. Szkolna 17, 41-600 Świętochłowice

zaprasza do złożenia oferty cenowej na:  Zakup, dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni językowej

Nabywca:

Gmina Świętochłowice

Ul. Katowicka 54

41-600 Świętochłowice

 

Odbiorca:

 Szkoła Podstawowa nr 4 im. T. Kościuszki

Ul. Szkolna 17

41-600 Świętochłowice

II. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni językowej.

Wyposażenie pracowni językowej objęte niniejszym zamówieniem musi być: fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, kompletne i najwyższej jakości, nie noszące śladów demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nie regenerowane, objęte gwarancją producenta oraz serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym.

Oferowane produkty powinny:

- posiadać odpowiednie certyfikaty CE, certyfikaty dopuszczenia do placówki oświatowej, spełniać dyrektywy unijne

Dodatkowo oferta powinna uwzględniać: dostawę i  montaż wyposażenia, pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania.

2. Rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia:

1

Jednostka centralna

systemu

1 szt

2

Oprogramowanie

1 szt

3

Słuchawki standard

24 szt

4

Słuchawki z mikrofonem o charakterystyce dynamicznej

1 szt

5

Głośniki

1 kpl

6

Zestaw dla niedosłyszących,

pętla induktofoniczna +

mikrofon

2 szt

7

Monitor interaktywny 65’

1 szt

8

Biurko nauczycielskie

1 szt

9

Stoliki uczniowskie dwuosobowe (zabudowa w podkowę)

12 szt

10

Krzesełka uczniowskie (DOBRE KRZESŁO) rozm.6

24 szt

11

Krzesło nauczyciela

1 szt

12

Szafa z kluczykiem

2 szt

13

Okablowanie systemowe na każde stanowisko

1 szt

 III. Warunki udziału w postępowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:

- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności

- sytuacji ekonomicznej lub finansowej

- zdolności technicznej lub zawodowej

Posiadają nienaganną opinię wśród klientów i kontrahentów, ze względu na rzetelne podejście do zobowiązań wobec kontrahentów.

IV. Opis sposobu przygotowania oferty.

1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

2. Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim.

3. Oferta złożona przez wykonawcę powinna zawierać:

- Formularz ofertowy, zawierający nazwę i opis wyrobu, ilość sztuk, cenę netto i brutto, informację o certyfikatach oraz informacje dotyczące m.in. dostawy i montażu, okres gwarancyjny.

4. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane

5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1.Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres zamawiającego:

sekretariat@sp4.swietochlowice.pl

lub osobiście złożyć kopercie w Sekretariacie  Szkoły Podstawowej Nr 4 im. T. Kościuszki

ul. Szkolna 17

41-600 Świętochłowice

Na kopercie lub w temacie e-mail należy umieścić Zakup, dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni językowej

2. Termin składania ofert:

-do dnia 24.11.2023 r. , godz. 14.00.

Termin otwarcia ofert:

- 27.11.2023 r., godz. 12:00

VI. Ocena oferty

1.Zamawiający dokona oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności z Zapytaniem Ofertowym.

2. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT.

3. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.

4. O wyborze decyduje wartość wyceny całego zamówienia (wartość zamówienia)

VII. Procedura postępowania po wybraniu oferty przez zamawiającego.

1. Zamawiający powiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, poprzez informację  zamieszczoną na stronie internetowej BIP Zamawiającego.

2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

VIII. Termin wykonania zamówienia i rozliczenie za zamówienie

1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (dostawa): do dnia 31.12.2023 r.

Wszelkie zmiany terminu wymagają uzgodnienia z zamawiającym.

2. Sposób rozliczenia  za wykonanie zamówienia:

-  wykonawca wystawi fakturę z określeniem nabywcy i odbiorcy zamówienia, płatną w terminie 14 dni od wystawienia

IX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy - ogólne warunki umowy

1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach:

a) w formie pisemnej,

b) mają do niej zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego,

c) zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie

X. Informacje dodatkowe

Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

1) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

2) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

3) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

4) unieważnienia postępowania, jeśli:

a) cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie

Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,

c) postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna z

postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do

Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń bądź złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w

wyznaczonym terminie. Czynność uzupełniania dokumentów i/lub oświadczeń jest czynnością jednokrotną. Uzupełnieniu nie podlega treść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania 

Wykonawcy.

4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia

wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń

Osobą do kontaktu ze strony zamawiającego jest Pani Marta Pelc-Malujda, nr tel. 32 2452923, nr

tel. kom: 518360562

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 listopada 2023 11:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Rogaś
Ilość wyświetleń: 73
17 listopada 2023 11:35 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
17 listopada 2023 11:17 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
17 listopada 2023 11:13 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany