ZAPYTANIE OFERTOWE
Na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto.
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni językowej
Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2023, poz.1605)
I. Zamawiający:
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. T. Kościuszki, ul. Szkolna 17, 41-600 Świętochłowice
zaprasza do złożenia oferty cenowej na: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni językowej
Nabywca:
Gmina Świętochłowice
Ul. Katowicka 54
41-600 Świętochłowice
Odbiorca:
Szkoła Podstawowa nr 4 im. T. Kościuszki
Ul. Szkolna 17
41-600 Świętochłowice
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni językowej.
Wyposażenie pracowni językowej objęte niniejszym zamówieniem musi być: fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, kompletne i najwyższej jakości, nie noszące śladów demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nie regenerowane, objęte gwarancją producenta oraz serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
Oferowane produkty powinny:
- posiadać odpowiednie certyfikaty CE, certyfikaty dopuszczenia do placówki oświatowej, spełniać dyrektywy unijne
Dodatkowo oferta powinna uwzględniać: dostawę i montaż wyposażenia, pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania.
2. Rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia:
1 |
Jednostka centralna systemu |
1 szt |
2 |
Oprogramowanie |
1 szt |
3 |
Słuchawki standard |
24 szt |
4 |
Słuchawki z mikrofonem o charakterystyce dynamicznej |
1 szt |
5 |
Głośniki |
1 kpl |
6 |
Zestaw dla niedosłyszących, pętla induktofoniczna + mikrofon |
2 szt |
7 |
Monitor interaktywny 65’ |
1 szt |
8 |
Biurko nauczycielskie |
1 szt |
9 |
Stoliki uczniowskie dwuosobowe (zabudowa w podkowę) |
12 szt |
10 |
Krzesełka uczniowskie (DOBRE KRZESŁO) rozm.6 |
24 szt |
11 |
Krzesło nauczyciela |
1 szt |
12 |
Szafa z kluczykiem |
2 szt |
13 |
Okablowanie systemowe na każde stanowisko |
1 szt |
III. Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej
- zdolności technicznej lub zawodowej
Posiadają nienaganną opinię wśród klientów i kontrahentów, ze względu na rzetelne podejście do zobowiązań wobec kontrahentów.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
2. Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim.
3. Oferta złożona przez wykonawcę powinna zawierać:
- Formularz ofertowy, zawierający nazwę i opis wyrobu, ilość sztuk, cenę netto i brutto, informację o certyfikatach oraz informacje dotyczące m.in. dostawy i montażu, okres gwarancyjny.
4. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1.Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres zamawiającego:
sekretariat@sp4.swietochlowice.pl
lub osobiście złożyć kopercie w Sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 4 im. T. Kościuszki
ul. Szkolna 17
41-600 Świętochłowice
Na kopercie lub w temacie e-mail należy umieścić Zakup, dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni językowej
2. Termin składania ofert:
-do dnia 24.11.2023 r. , godz. 14.00.
Termin otwarcia ofert:
- 27.11.2023 r., godz. 12:00
VI. Ocena oferty
1.Zamawiający dokona oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności z Zapytaniem Ofertowym.
2. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT.
3. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.
4. O wyborze decyduje wartość wyceny całego zamówienia (wartość zamówienia)
VII. Procedura postępowania po wybraniu oferty przez zamawiającego.
1. Zamawiający powiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, poprzez informację zamieszczoną na stronie internetowej BIP Zamawiającego.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
VIII. Termin wykonania zamówienia i rozliczenie za zamówienie
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (dostawa): do dnia 31.12.2023 r.
Wszelkie zmiany terminu wymagają uzgodnienia z zamawiającym.
2. Sposób rozliczenia za wykonanie zamówienia:
- wykonawca wystawi fakturę z określeniem nabywcy i odbiorcy zamówienia, płatną w terminie 14 dni od wystawienia
IX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy - ogólne warunki umowy
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach:
a) w formie pisemnej,
b) mają do niej zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego,
c) zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie
X. Informacje dodatkowe
Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
1) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,
2) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,
3) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,
4) unieważnienia postępowania, jeśli:
a) cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie
Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,
c) postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna z
postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.
W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do
Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń bądź złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w
wyznaczonym terminie. Czynność uzupełniania dokumentów i/lub oświadczeń jest czynnością jednokrotną. Uzupełnieniu nie podlega treść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania
Wykonawcy.
4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia
wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń
Osobą do kontaktu ze strony zamawiającego jest Pani Marta Pelc-Malujda, nr tel. 32 2452923, nr
tel. kom: 518360562
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa nr 4 w Świętochłowicach