Opis przedmiotu zamówienia
I. Nazwa zamówienia: „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 w Świętochłowicach w okresie od 04 września 2023 roku do 21 czerwca 2024 roku”
Tryb udzielenia zamówienia: zamówienie w trybie zapytania ofertowego.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia
jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Tadeusza Kościuszki przy ul. Szkolnej 17 w Świętochłowicach w zakresie następujących dostaw:
Część I – dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych (świeżych z bieżące produkcji)
Kod CPV
15113000 - 3 - wieprzowina
15112000 - 6 - drób
15131130 - 5 - wędliny
Część II – dostawa produktów mleczarskich (wg ważnej daty do spożycia – w okresie planowanej przez Kupującego dostawy i zużycia)
Kod CPV
15511000 -3 - mleko
15500000 -3 - produkty mleczarskie
Część III – dostawa świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich (świeżej z bieżącej produkcji maksymalnie 12 godzin od momentu wypieku, wyłączeniem bułki tartej)
Kod CPV
15811000 - 6 - pieczywo
Część IV – dostawa ryb i mrożonek (wg ważnej daty do spożycia – w okresie planowanej przez Kupującego dostawy i zużycia)
Kod CPV
15221000 - 3 - ryby
15331170 - 9 - warzywa mrożone
Część V – dostawa owoców, warzyw (najwyższej jakości)
Kod CPV
15300000 -1 - owoce, warzywa i podobne produkty
03212100 -1 - ziemniaki
Część VI – dostawa pozostałych artykułów spożywczych (wg ważnej daty do spożycia – w okresie planowanej przez Kupującego dostawy i zużycia)
Kod CPV
15330000 - 0 - przetworzone owoce i warzywa
15800000 - 6 - różne produkty spożywcze
15870000 - 7- przyprawy i przyprawy korzenne
Część VII– dostawa jaj (wg ważnej daty do spożycia – w okresie planowanej przez Kupującego dostawy i zużycia)
Kod CPV
03142500 - 3 - jaja
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 2 do nr 8 Formularz Asortymentowo-Cenowy do „Formularza ofertowego” Opisu przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych.
2) Wskazane w Formularzu Asortymentowo-Cenowym - załączniki od nr 2 do nr 8 do Opisu przedmiotu zamówienia ilości należy traktować jako szacunkowe.
3) Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
a) Wskazane w Formularzu Asortymentowo-Cenowym - załączniki nr 2 do 8 do Opisu przedmiotu zamówienia nazwy produktów są standardem oczekiwanym przez Kupującego.
b) Sprzedawca zobowiązany jest zaoferować artykuły spożywcze, zgodnie z Formularzem Asortymentowo-Cenowym - załącznikami od nr 2 do 8 do Opisu przedmiotu zamówienia lub produkty równoważne.
c) Kupujący dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Zastosowanie nazw producentów służy jedynie doprecyzowaniu zamówienia.
d) Pod pojęciem produktu równoważnego Kupujący rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadający te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Kupującego.
e) W przypadku zaoferowania produktów równoważnych należy mieć na względzie, iż Kupujący uzna takie produkty za równoważne, jeżeli ich jakość, skład, aromat będą co najmniej na takim samym poziomie co produkty wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Pojemność, gramatura produktu nie może odbiegać od pojemności, gramatury sugerowanej przez Kupującego. W przypadku zaoferowania produktu o wyższej lub niższej niż wskazana przez Kupującego pojemności gramaturze, Sprzedawca zobowiązany jest do wskazania takiej ilości sztuk zamawianego produktu, która po przemnożeniu będzie wynosić ilość jaką żąda Kupujący. Ponadto należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowany asortyment równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez Kupującego tj. opis zaoferowanego artykułu równoważnego.
3. Miejsce dostawy/odbioru i transport.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Kupującego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 8:30. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Sprzedawcy złożonym w zał. nr 1 – Formularz oferty (w ramach kryterium pozacenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia).
2) Sprzedawca na własny koszt dostarczy i dokona wyładunku artykułów do pomieszczeń Kupującego tj. magazyn stołówki Szkoły Podstawowej Nr 4 przy ul. Szkolnej 17 w Świętochłowicach, siłami Sprzedającego.
3) Sprzedawca na czas transportu zabezpieczy artykuły w taki sposób, by nie dopuścić do ich uszkodzenia. Za szkody wynikłe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Sprzedawca.
4) W przypadku braku możliwości zrealizowania dostawy w określonym terminie Sprzedawca niezwłocznie zawiadamia o tym fakcie Kupującego.
5) Środki transportu, którymi będą dostarczane artykuły, powinny posiadać wymogi określone
w obowiązujących przepisach prawa.
4. Jakość przedmiotu umowy
1) Upoważnieni pracownicy Kupującego będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo - wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych.
2) Artykuły muszą być wyprodukowane, opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych dotyczących art. Żywnościowych.
3) Dostarczone artykuły muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne ,data spożycia winna być:
a) nie krótsza niż ½ okresu przydatności podanego na opakowaniu produktu: dotyczy części II, IV,VI, VII;
b) najwyższej jakości: dotyczy części V;
c) z bieżącej produkcji: dotyczy części I;
d) maks.12 godz. od momentu wypieku, świeże z bieżącej produkcji z wył. bułki tartej: dotyczy części III
5) Sprzedawca odpowiada za stan jakościowy dostarczonych artykułów spożywczych - Kupujący zastrzega sobie prawo żądania w momencie dostawy aktualnych dokumentów potwierdzających spełnienie sanitarno-epidemiologicznych związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia - na żądanie Kupującego Sprzedawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności HACCP lub równoważny – dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie, producenta i daty produkcji, świadectwo kontroli jakości – HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny).
6) Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Sprzedający w przypadku zgłoszenia przez Kupującego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Kupującego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad.Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Sprzedawcy złożonym w zał. nr 1 – Formularz oferty (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji).
7) Sprzedawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami ustawy
z 25.08.2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252) oraz aktów wykonawczych do niej.
8) Dostarczony asortyment winien być dobrej jakości w gat. pierwszym oraz spełniać w zależności od zaoferowanego przez Sprzedawcę części od I do VII wymagania dotyczące z obowiązujących przepisów prawa ,w szczególności określone :
- ustawie z 25.08.2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252) oraz aktów wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy;
- w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 roku w sprawie oznakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych) (Dz.U. 2020 poz. 1149)
- ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (j.t. Dz. U. 2016 poz. 1604 z późn. zm.) ;
- w ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2017 poz. 242 z późn.zm.);
- w Rozporządzeniu (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r.w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 późn. zm.);
- w Rozporządzeniu (WE) 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r.
w ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE. L .139 z 30.04.2004 poz.1 z późn. zm.);
- w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz.U.2016 poz.1154)
9) Pracownicy Sprzedawcy mający bezpośredni kontakt z dostarczaną na rzecz Kupującego żywnością muszą posiadać: - aktualne określone przepisami o chorobach zakaźnych i zakażeniach orzeczenie lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac, przy wykonywaniu, których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby. Zgodnie z art. 59 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm.) podmioty działające na rynku spożywczym są obowiązane przestrzegać w zakładach wymagań higienicznych określonych w rozporządzeniu nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. Osoba pracująca w styczności z żywnością powinna uzyskać określone przepisami o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno - epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby.
III. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia przez Sprzedającego:
Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż 04 września 2023r.
Zakończenie: do dnia 21 czerwca 2024 r. roku ( z częściowym wyłączeniem okresu dni wolnych wynikających z organizacji roku szkolnego np. rekolekcje).
Zamówienia dokonywać będzie pracownik upoważniony przez Kupującego, najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień dostawy do godziny 14:00.
IV. Termin płatności
Sprzedawca przyjmuje termin płatności 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Niespełnienie przez Sprzedawców wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia określonych w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty.
V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział Sprzedawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Akceptują warunki zawarte w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia.
VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Sprzedawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. Sprzedawca powinien dostarczyć Formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia.
2. Formularz Asortymentowo-Cenowy – załącznik nr 2 do nr 8 (zależności od składanej części) .
3. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Kupującym – załącznik nr 10.
4. Parafowany wzór umowy jako akceptacja przez Sprzedającego postanowień w niej zawartych.
5. Odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacjach Sprzedawców składających ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Kupującego ze Sprzedawcą oraz wskazanie osób do tego uprawnionych. Osobą uprawnioną do porozumiewania się ze Sprzedawcami oraz do udzielania wyjaśnień związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym jest:
Pani Justyna Zagórska – Szkoła Podstawowa nr 4 w Świętochłowicach, tel :
VIII. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
IX. Opis sposobu przygotowywania ofert.
1. Oferta powinna być złożona w formie pisemnej (wg wzoru jak w załączniku nr 2 do nr 8 do niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia) i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. Ofertę należy złożyć w sekretariacie szkoły lub wysłać na adres: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Tadeusza Kościuszki ul. Szkolna 17 41-600 Świętochłowice.
|
2. Oferta winna być: - opatrzona pieczątką - posiadać datę sporządzenia - zawierać adres lub siedzibę Sprzedawcy, nr telefonu, numer NIP, e-mail - podpisana czytelnie przez Sprzedawcę Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Sprzedawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem o ile nie wynika ono z dokumentów załączonych przez Sprzedawcę.
3. Sprzedawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Kupujący odrzuci ofertę, jeżeli:
1) Jej treść nie odpowiada treści Opisu przedmiotu zamówienia.
2) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
3) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
4) Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.
5) Zawiera błędy w obliczaniu ceny.
6) Sprzedawca, w terminie przewidzianym w zawiadomieniu nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
7) Sprzedawca, w terminie przewidzianym w zawiadomieniu nie uzupełnił brakujących dokumentów.
X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1. Oferty należy składać do dnia 28 sierpnia 2023 r. do godz. 11:00 - pocztą - na adres Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Tadeusza Kościuszki 41 – 600 Świętochłowice, ul. Szkolna 17 - osobiście w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Tadeusza Kościuszki 41-600 Świętochłowice ul. Szkolna 17– od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 15:00).
2. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpłynięcia do Kupującego.
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 sierpnia 2023 r. o godz. 11:30 w siedzibie Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Tadeusza Kościuszki 41-600 Świętochłowice, ul. Szkolna 17, w gabinecie dyrektora szkoły.
4. Otwarcie ofert jest jawne.
XI. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Sprzedawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do 8 do Opisu przedmiotu zamówienia. Podstawą obliczenia ceny winna być dla Sprzedawcy jego własna, oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja, obejmująca wszelkie koszty jakie są niezbędne do zrealizowania zamówienia.
2. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT.
3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.
4. Jeżeli Sprzedawca zastosuje w swojej ofercie upust cenowy, to musi go uwzględnić w wycenie ofertowej.
5. Kupujący nie dopuszcza przedstawienia ceny w kilku wariantach. W przypadku przedstawienia ceny w taki sposób oferta zostanie odrzucona.
6. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Sprzedawcy zgodnie z przepisami Ustawy o podatku od towarów i usług.
7. Kupujący nie będzie udzielał zaliczek na realizację zamówienia.
XII. Opis kryteriów, którymi Kupujący będzie się kierował przy wyborze oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria:
cena ofertowa (brutto) P1 – 60%;
termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia P2– 20%;
czas reakcji P3 – 20%.
Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:
Kryterium ceny (P1) oceniane będzie według wzoru:
Cn.
P1 = -------------- x 100 x 60%
Cb
gdzie:
P1 – ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny.
Kryterium terminu realizacji dostawy od złożenia zamówienia (P2) oceniane będzie następująco:
w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia – Wykonawca otrzyma 0 punktów
w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia – Wykonawca otrzyma 10 punktów
w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: 1 dzień roboczy od złożenia zamówienia – Wykonawca otrzyma 20 punktów
Maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia wynosi 3 dni robocze.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły żywnościowe w dni robocze w godzinach od 7:00 do 8:30. Termin liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku, gdy dzień następujący po dniu złożeniu zamówienia będzie dniem wolnym od pracy należy przyjąć, że pierwszym/drugim/trzecim/czwartym dniem następującym po dniu złożenia zamówienia będzie odpowiednio kolejny najbliższy dzień roboczy. Termin dostawy musi być zaoferowany w pełnych dniach. Zamawiający będzie zgłaszał każdorazowo zamówienie pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Punkty w kryterium „termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie którego będzie można przyznać punkty w kryterium „termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia”. W przypadku niezłożenia oświadczenia oferta otrzyma w tym kryterium 0 punktów oraz Zamawiający uzna że Wykonawca zaoferował maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia, tj. 3 dni robocze.
W przypadku złożenia oświadczenia ze wskazaniem więcej niż jednego terminu realizacji dostawy od złożenia zamówienia (zaznaczenie więcej niż jednego pola wyboru w zał. nr 1 – formularz ofertowy) Zamawiający również przyzna ofercie 0 pkt w tym kryterium i przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia, tj. 3 dni robocze.
W przypadku zaoferowania terminu realizacji dostawy od złożenia zamówienia dłuższego niż 3 dni robocze, oferta zostanie odrzucona.
Kryterium czasu reakcji (P3) oceniane będzie następująco:
w przypadku zaoferowania terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych do siedziby Zamawiającego w czasie powyżej 2 do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – Wykonawca otrzyma 0 pkt
w przypadku zaoferowania terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych do siedziby Zamawiającego w czasie powyżej 1 do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – Wykonawca otrzyma 10 pkt
w przypadku zaoferowania terminu dostarczania właściwych artykułów żywnościowych do siedziby Zamawiającego w czasie do 1 godziny włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – Wykonawca otrzyma 20 pkt
Czas reakcji oznacza termin dostawy właściwych artykułów żywnościowych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem.
Czas reakcji jest liczony od czasu zgłoszenia wady przez Zamawiającego.
Za towar wadliwy Zamawiający uzna artykuł/y żywnościowy/e którego/ych jakość i/lub ilość w chwili dostawy jest niezgodna ze złożonym zamówieniem.
Zamawiający wymaga, aby deklarowany przez Wykonawcę czas reakcji wskazany był w pełnych godzinach. Jeśli wykonawca zadeklaruje czas reakcji w niepełnych godzinach Zamawiający zaokrągli zadeklarowany czas do kolejno wyższej pełnej godziny zgodnie z kryterium.
Zamawiający będzie dokonywał każdorazowo zgłoszenia wadliwości towaru pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie .
Punkty w kryterium czas reakcji (termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem) zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, na podstawie którego będzie można przyznać punkty w kryterium „czas reakcji”.
W przypadku niezłożenia oświadczenia oferta otrzyma w tym kryterium 0 pkt oraz Zamawiający uzna, ze Wykonawca zaoferował maksymalny czas reakcji, tj. 3 godziny.
W przypadku złożenia oświadczenia ze wskazaniem więcej niż jednego czasu reakcji (zaznaczenie więcej niż jednego pola wyboru w zał. nr 1 – formularz ofertowy) Zamawiający również przyzna ofercie 0 pkt w tym kryterium i przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas reakcji, tj. 3 godziny.
W przypadku zaoferowania czasu reakcji dłuższego niż 3 godziny oferta zostanie odrzucona.
Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium ceny P1 (maksymalnie 60,00 pkt), kryterium terminu realizacji dostawy od złożeniu zamówienia P2 (maksymalnie 20,00 pkt) i kryterium czasu reakcji P3 (maksymalnie 20,00 pkt): P = P1 + P2 + P3
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Kupujący wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert Sprzedawców.
Sprzedawca musi wskazać w druku oferty cenę za całość podstawowego przedmiotu zamówienia
w odniesieniu do danej części na które składa ofertę.
XII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wszystkich oferentów, biorących udział w postępowaniu o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę),siedzibę i adres oferenta, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru. Umowa zostanie podpisana niezwłocznie od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty. Wybrany Sprzedawca powinien się zgłosić do siedziby Kupującego, w celu podpisania umowy.
XIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Kupujący wymaga od Sprzedawcy,
Kupujący wymaga od Sprzedawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie ze wzorem dołączonym do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 9.
Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są:
1. Załącznik nr 1 - Formularz oferty
2. Załącznik nr 2 - Formularz asortymentowo –cenowy - część 1 – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
3. Załącznik nr 3 Formularz asortymentowo – cenowy – część 2– produkty mleczarskie
4.Załącznik nr 4 - Formularz asortymentowo – cenowy – część 3 – pieczywo, wyroby piekarskie
5. Załącznik nr 5- Formularz asortymentowo – cenowy – część 4 – ryby, mrożonki
6. Załącznik nr 6 - Formularz asortymentowo – cenowy – część 5 – warzywa, owoce
7. Załącznik nr 7 - Formularz asortymentowo –cenowy – część 6 – pozostałe artykuły spożywcze,
8. Załącznik nr 8 - Formularz asortymentowo –cenowy – część 7 –jaja,
9. Załącznik nr 9 - Wzór „Umowy”,
10. Załącznik nr 10 - Oświadczenie o braku powiązań,
11. Załącznik nr 11 – RODO.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa nr 4 w Świętochłowicach