Zakup i dostawa wyposażenia jadalni w stołówce szkolnej, w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto.

 

Zakup i dostawa wyposażenia jadalni w stołówce szkolnej, w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”

Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

 (Dz. U. z 2021 poz. 1598-tekst jednolity)

 

I. Zamawiający:

 

Szkoła Podstawowa Nr 4 im. T. Kościuszki, ul. Szkolna 17, 41-600 Świętochłowice

zaprasza do złożenia oferty cenowej na: Zakup i dostawa wyposażenia jadalni w stołówce szkolnej, w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”

 

Nabywca:

Gmina Świętochłowice

Ul. Katowicka 54

41-600 Świętochłowice

 

Odbiorca

Szkoła Podstawowa Nr 4 im. T. Kościuszki

ul. Szkolna 17

41-600 Świętochłowice

 

II. Przedmiot zamówienia:

 

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia jadalni w stołówce szkolnej, w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”

Wyposażenie jadalni objęte niniejszym zamówieniem musi być: fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, kompletne i najwyższej jakości, nie noszące śladów demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nie regenerowane, objęte gwarancją producenta oraz serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym.

 

Oferowane produkty powinny:

- być dopuszczone do użytku w placówkach oświatowych i posiadać stosowne atesty

- posiadać odpowiednie certyfikaty CE

 

Dodatkowo oferta powinna uwzględniać dostawę.

 

2. Rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia:

 

Lp.

Rodzaj przedmiotu

ilość

specyfikacja

1.

Krzesło COLORES

60

Rozmiar 5,

w tym 30 żółtych i 30 - zielonych

2.

STÓŁ

10

6-osobowy

Rozmiar 5

Wymiary 1600x800

Blat – klon

Stelaż - srebrny

 

 III. Warunki udziału w postępowaniu

 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:

 

- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności

 

- sytuacji ekonomicznej lub finansowej

 

- zdolności technicznej lub zawodowej

 

Posiadają nienaganną opinię wśród klientów i kontrahentów, ze względu na rzetelne podejście do zobowiązań wobec kontrahentów.

 

IV. Opis sposobu przygotowania oferty.

 

1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

 

2. Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim.

 

3. Oferta złożona przez wykonawcę powinna zawierać:

 

Formularz ofertowy, zawierający nazwę i opis wyrobu, ilość sztuk, cenę netto i brutto oraz informacje dotyczące m.in. dostawy i montażu, okres gwarancyjny.

 

4. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.

 

5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

 

1.Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres zamawiającego:

 

sekretariat@sp4.swietochlowice.pl

 

lub osobiście złożyć w kopercie w Sekretariacie  Szkoły Podstawowej Nr 4 im. T. Kościuszki,  ul. Szkolna 17, 41-600 Świętochłowice

Na kopercie lub w temacie e-mail należy umieścić „Posiłek w szkole i w domu”

 

2. Termin składania ofert:

 

-do dnia 25.07.2023 r. , godz. 10.00.

 

Termin otwarcia ofert:

 

- 25.07.2023 r., godz. 12:00

 

VI. Ocena oferty

 

1.Zamawiający dokona oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności z Zapytaniem Ofertowym.

 

2. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT.

 

3. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.

 

4. O wyborze decyduje wartość wyceny całego zamówienia (wartość zamówienia)

 

VII. Procedura postępowania po wybraniu oferty przez zamawiającego.

 

1. Zamawiający powiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, poprzez informację  zamieszczoną na stronie internetowej BIP Zamawiającego.

 

2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

 

VIII. Termin wykonania zamówienia i rozliczenie za zamówienie

 

1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (dostawa): do dnia 15.09.2023 r.

 

2. Sposób rozliczenia  za wykonanie zamówienia:

 

-  wykonawca wystawi fakturę z określeniem nabywcy i odbiorcy zamówienia, płatną w terminie 14 dni od wystawienia

 

IX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy - ogólne warunki umowy

 

1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach:

 

a) w formie pisemnej,

 

b) mają do niej zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego,

 

c) zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie

 

X. Informacje dodatkowe

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

 

1) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

 

2) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

 

3) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

 

4) unieważnienia postępowania, jeśli:

 

a) cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

 

b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie  Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,

 

c) postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.

 

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

 

2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

 

3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń bądź złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w

 

wyznaczonym terminie. Czynność uzupełniania dokumentów i/lub oświadczeń jest czynnością jednokrotną. Uzupełnieniu nie podlega treść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania Wykonawcy.

 

4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń

Osobą do kontaktu ze strony zamawiającego jest Pani Marta Pelc-Malujda, nr tel. 32 2452923, nr tel. kom: 518360562

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 lipca 2023 13:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Rogaś
Ilość wyświetleń: 89
19 lipca 2023 13:48 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
19 lipca 2023 13:44 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
19 lipca 2023 13:42 (Agnieszka Rogaś) - Dodanie nowej zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany