Zakup i dostawa wyposażenia kuchni w stołówce szkolnej, w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto.

 

Zakup i dostawa wyposażenia kuchni w stołówce szkolnej, w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”

Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

 (Dz. U. z 2021 poz. 1598-tekst jednolity)

 

I. Zamawiający:

 

Szkoła Podstawowa Nr 4 im. T. Kościuszki, ul. Szkolna 17, 41-600 Świętochłowice

 

zaprasza do złożenia oferty cenowej na: Zakup i dostawę wyposażenia kuchni w stołówce szkolnej, w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”.

 

Nabywca:

Gmina Świętochłowice

Ul. Katowicka 54

41-600 Świętochłowice

Odbiorca:

szkoła Podstawowa nr 4 im. T. Kościuszki

ul. Szkolna 17

41-600 Świętochłowice

 

II. Przedmiot zamówienia:

 

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia kuchni w stołówce szkolnej, w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”

Wyposażenie kuchni objęte niniejszym zamówieniem musi być: fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, kompletne i najwyższej jakości, nie noszące śladów demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nie regenerowane, objęte gwarancją producenta oraz serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym.

 

Oferowane produkty powinny:

- posiadać odpowiednie certyfikaty CE, spełniać dyrektywy unijne

 

Dodatkowo oferta powinna uwzględniać: dostawę i  montaż.

q

2. Rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia:

 

 

 

 

Wymiary

Szer/gł/wys

Moc gazowa

Moc elektr.

1

Piec konwekcyjno-parowy

1 sztuka

790/860/690

7,75

 

2

Kuchnia gazowa czteropalnikowa

1 sztuka

800/700/850

20,50

 

3

Taboret gazowy pomocniczy

1 sztuka

340/340/340

5,00

 

4

Szafa ze stali magazynowa z drzwiami suwanymi

2 sztuka

800/600/1800

 

 

5

Szafa ze stali przelotowa z drzwiami suwanymi

1 sztuka

1000/600/1800

 

 

6

Stół ze zlewem trzykomorowym

1 sztuka

2100/600/850

 

 

7

Szafa chłodnicza pojemność 400 L

1 sztuka

600/600/1850

 

0,47/230

8

Zamrażarka skrzyniowa 300 L

1 sztuka

850/800/560

 

0,25/230

9

Maszynka do mielenia mięsa

1 sztuka

517/328/410

 

08/230

10

Taboret gastronomiczny na kółkach

1 sztuka

400/400/600

 

 

11

Mikser ręczny

1 sztuka

 

 

0,35/230

 III. Warunki udziału w postępowaniu

 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:

 

- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności

 

- sytuacji ekonomicznej lub finansowej

 

- zdolności technicznej lub zawodowej

 

Posiadają nienaganną opinię wśród klientów i kontrahentów, ze względu na rzetelne podejście do zobowiązań wobec kontrahentów.

 

IV. Opis sposobu przygotowania oferty.

 

1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

 

2. Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim.

 

3. Oferta złożona przez wykonawcę powinna zawierać:

 

- Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy, zawierający nazwę i opis wyrobu, ilość sztuk, cenę netto i brutto oraz informacje dotyczące m.in. dostawy i montażu, okres gwarancyjny.

 

4. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane

 

5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

 

1.Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres zamawiającego:

 

sekretariat@sp4.swietochlowice.pl

 

lub osobiście złożyć kopercie w Sekretariacie

 

Szkoły Podstawowej Nr 4 im. T. Kościuszki

 

ul. Szkolna 17

 

41-600 Świętochłowice

 

Na kopercie lub w temacie e-mail należy umieścić „Posiłek w szkole i w domu”

 

2. Termin składania ofert:

 

-do dnia 25.07.2023 r. , godz. 10.00.

 

Termin otwarcia ofert:

 

- 25.07.2023 r., godz. 12:00

 

VI. Ocena oferty

 

1.Zamawiający dokona oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności z Zapytaniem Ofertowym.

 

2. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT.

 

3. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.

 

4. O wyborze decyduje wartość wyceny całego zamówienia (wartość zamówienia)

 

VII. Procedura postępowania po wybraniu oferty przez zamawiającego.

 

1. Zamawiający powiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, poprzez informację  zamieszczoną na stronie internetowej BIP Zamawiającego.

 

2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

 

VIII. Termin wykonania zamówienia i rozliczenie za zamówienie

 

1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (dostawa): do dnia 08.09.2023 r.

 

2. Sposób rozliczenia  za wykonanie zamówienia:

 

-  wykonawca wystawi fakturę z określeniem nabywcy i odbiorcy zamówienia, płatną w terminie 14 dni od wystawienia

 

IX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy -ogólne warunki umowy

 

1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach:

 

a) w formie pisemnej,

 

b) mają do niej zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego,

 

c) zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie

 

X. Informacje dodatkowe

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

 

1) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

 

2) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

 

3) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

 

4) unieważnienia postępowania, jeśli:

 

a) cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

 

b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie

 

Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,

 

c) postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.

 

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

 

2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

 

3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń bądź złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Czynność uzupełniania dokumentów i/lub oświadczeń jest czynnością jednokrotną. Uzupełnieniu nie podlega treść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania Wykonawcy.

 

4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń.

Osobą do kontaktu ze strony zamawiającego jest Pani Marta Pelc-Malujda, nr tel. 32 2452923, nr

tel. kom: 518360562

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 lipca 2023 18:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Rogaś
Ilość wyświetleń: 69
19 lipca 2023 13:57 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
18 lipca 2023 18:26 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
18 lipca 2023 18:25 (Agnieszka Rogaś) - Dodanie nowej zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany