ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego.
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli do pracowni informatycznej.
Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1598 – tekst jednolity) dokonano wyboru oferty złożonej przez firmę AKTIN, ul. Grota-Roweckiego 38, 41-214 Sosnowiec
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto.
„Zakup, dostawa i montaż mebli do szkolnej pracowni informatycznej”
Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1598-tekst
jednolity)
I. Zamawiający:
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. T. Kościuszki
ul. Szkolna 17
41-600 Świętochłowice
zaprasza do złożenia oferty cenowej na: „Zakup, dostawa i montaż mebli do szkolnej pracowni informatycznej””
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli do szkolnej pracowni informatycznej, zgodnie z wykazem.
Wszystkie dostarczone meble objęte niniejszym zamówieniem muszą być: fabrycznie nowe, nieużywane, wolne do wad, kompletne i najwyższej jakości, nie noszące śladów demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nie regenerowane, objęte gwarancją producenta minimum 18 miesięcy oraz serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
Oferowane produkty powinny:
- być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych
- posiadać odpowiednie certyfikaty CE, posiadać odpowiednie atesty higieniczne wymagane dla pracowni szkolnych
Dodatkowo oferta powinna zawierać: transport, montaż, podłączenie do istniejącej sieci elektrycznej, ustawienie i wypoziomowanie.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Lp. |
Rodzaj przedmiotu |
Opis/parametry szczegółowe |
Jednostka miary |
1 |
Stoliki uczniowskie |
20 stanowisk, w układzie: - 5 stanowisk - 10 stanowisk (wyspa) - 5 stanowisk - możliwość zamaskowania okablowania - podłączenie sprzętu do istniejącej sieci elektrycznej - kolor szary |
20 stanowisk |
2 |
Biurko nauczyciela |
- z montażem, wypoziomowanie, podłączenie sprzętu do sieci elektrycznej - kolor szary |
1 szt |
3 |
Krzesła uczniowskie |
- kolor szary, rozmiar 5/6 - ergonomiczne, wyprofilowane |
20 szt |
4 |
Krzesło dla nauczyciela |
- obrotowe - czarne lub szare |
1 szt |
III. Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu w zakresie:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej
- zdolności technicznej lub zawodowej
Posiadają nienaganną opinię wśród klientów i kontrahentów, ze względu na rzetelne podejście do zobowiązań wobec kontrahentów.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu jedną ofertę. Zamawiający nie
dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
2. Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim.
3. Oferta złożona przez wykonawcę powinna zawierać:
- formularz ofertowy, zawierający nazwę i opis wyrobu, normy i atesty, ilość sztuk, cenę netto i brutto oraz informacje dotyczące m.in. dostawy, montażu, szkoleń
- wydruki stosownych certyfikatów, atestów
4. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1.Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres zamawiającego:
sekretariat@sp4.swietochlowice.pl
lub osobiście złożyć w kopercie w Sekretariacie
Szkoły Podstawowej Nr 4 im. T. Kościuszki
ul. Szkolna 17
41-600 Świętochłowice
Na kopercie lub w temacie e-mail należy umieścić „Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni informatycznej”
2. Termin składania ofert:
-do dnia 28.02.2022 r. , godz. 10.00.
Termin otwarcia ofert:
- 28.02.2022 r., godz. 14:00
VI. Ocena oferty
1.Zamawiający dokona oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności
z Zapytaniem Ofertowym.
2. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT.
3. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.
4. O wyborze decyduje wartość wyceny całego zamówienia .
VII. Procedura postępowania po wybraniu oferty przez zamawiającego.
1. Zamawiający powiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich Wykonawców, którzy
złożyli oferty, poprzez informację zamieszczoną na stronie internetowej BIP Zamawiającego.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych
ofert.
VIII. Termin wykonania zamówienia i rozliczenie za zamówienie
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (dostawa): do dnia 31.05.2022 r.
2. Sposób rozliczenia za wykonanie zamówienia:
- określi umowa
- wykonawca wystawi fakturę z określeniem nabywcy i odbiorcy zamówienia, płatną w terminie 14 dni od wystawienia
IX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy -
ogólne warunki umowy
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach:
a) w formie pisemnej,
b) mają do niej zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego,
c) zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie
X. Informacje dodatkowe
Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
1) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,
2) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,
3) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,
4) unieważnienia postępowania, jeśli:
a) cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia;
b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie
Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,
c) postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna z
postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.
W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do
Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie
poinformuje Wykonawcę.
3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub
oświadczeń bądź złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w
wyznaczonym terminie. Czynność uzupełniania dokumentów i/lub oświadczeń jest czynnością
jednokrotną. Uzupełnieniu nie podlega treść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania
Wykonawcy.
4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia
wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń
Osobą do kontaktu ze strony zamawiającego jest Pani Marta Pelc-Malujda, nr tel. 32 2452923, nr
tel. kom: 518360562
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa nr 4 w Świętochłowicach