Remont i przystosowanie sali chemicznej

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego.

Przedmiotem zamówienia jest „Remont i przystosowanie sali chemicznej”

 

 

Zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1598 – tekst jednolity) dokonano wyboru oferty złożonej przez firmę PPHI LEWICKI, ul. Hutnicza 5, 41-600 Świętochłowice

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto.

„Remont i przystosowanie sali chemicznej”

Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1598-tekst

jednolity)

I. Zamawiający:

Szkoła Podstawowa Nr 4 im. T. Kościuszki

ul. Szkolna 17

41-600 Świętochłowice

zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

II. Przedmiot zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont i przystosowanie sali chemicznej”

W ramach usługi, wyłoniony wykonawca dostarczy materiały niezbędne do wykonania prac w zakresie: elektryki, instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz remontu ścian. Wykonawca wykona usługę remontu oraz udzieli gwarancji na wykonane prace. Wykonawca dostarczy niezbędną dokumentację techniczną oraz dokona wymaganych pomiarów.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Lp.

Nazwa

Opis

1

Remont sali

- elektryka: bruzdowanie, podłączenie do rozdzielki, 10 szt. gniazdek, włącznik światła, pociągnięcie okablowania

- instalacja wodno-kanalizacyjna – wykonanie instalacji wodnej z ubikacji, podłączenie do istniejącej kanalizacji w sali, zainstalowanie podgrzewacza wody

- kafelkowanie ściany przy umywalce

- remont ścian – skrobanie, gruntowanie,. gipsowanie, gładzie, szlifowanie, malowanie ścian (2x), pokrycie ściany warstwą ochronną (lakierem lamperyjnym) do wysokości lamperii

- dostarczenie wszystkich materiałów do wykonania remontu i przystosowania pomieszczenia

- dostawa i montaż podgrzewacza wody

- dokumentacja techniczna oraz pomiary elektryczne

 

 

 III. Warunki udziału w postępowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w

postępowaniu w zakresie:

- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności

- sytuacji ekonomicznej lub finansowej

- zdolności technicznej lub zawodowej

IV. Opis sposobu przygotowania oferty.

1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu jedną ofertę. Zamawiający nie

dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

2. Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim.

3. Oferta złożona przez wykonawcę powinna zawierać:

- formularz ofertowy, zawierający nazwę i opis oraz cenę  brutto, okres gwarancji

4. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane

5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1.Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres zamawiającego:

sekretariat@sp4.swietochlowice.pl

lub osobiście złożyć kopercie w Sekretariacie

Szkoły Podstawowej Nr 4 im. T. Kościuszki

ul. Szkolna 17

41-600 Świętochłowice

Na kopercie lub w temacie e-mail należy umieścić „Remont i przystosowanie sali chemicznej”

2. Termin składania ofert:

-do dnia 18.02.2022 r. , godz. 10.00.

Termin otwarcia ofert:

- 21.02.2022 r., godz. 10:00

VI. Ocena oferty

1.Zamawiający dokona oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności

z Zapytaniem Ofertowym.

2. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT.

3. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.

4. O wyborze decyduje wartość wyceny całego zamówienia.

VII. Procedura postępowania po wybraniu oferty przez zamawiającego.

1. Zamawiający powiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich Wykonawców, którzy

złożyli oferty, poprzez informację  zamieszczoną na stronie internetowej BIP Zamawiającego.

2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie

zamówienia publicznego, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych

ofert.

VIII. Termin wykonania zamówienia i rozliczenie za zamówienie

1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (dostawa): lipiec 2022 r.

2. Sposób rozliczenia  za wykonanie zamówienia:

- określi umowa

- wykonawca wystawi fakturę z określeniem nabywcy i odbiorcy zamówienia, płatną w terminie 14 dni od wystawienia

IX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy -

ogólne warunki umowy

1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach:

a) w formie pisemnej,

b) mają do niej zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego,

c) zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie

X. Informacje dodatkowe

Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

1) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

2) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

3) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

4) unieważnienia postępowania, jeśli:

a) cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na

sfinansowanie zamówienia;

b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie

Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,

c) postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna z

postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do

Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie

poinformuje Wykonawcę.

3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub

oświadczeń bądź złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w

wyznaczonym terminie. Czynność uzupełniania dokumentów i/lub oświadczeń jest czynnością

jednokrotną. Uzupełnieniu nie podlega treść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania

Wykonawcy.

4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia

wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń

Osobą do kontaktu ze strony zamawiającego jest Pani Marta Pelc-Malujda, nr tel. 32 2452923, nr

tel. kom: 518360562

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 lutego 2022 08:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Rogaś
Ilość wyświetleń: 135
13 maja 2022 10:51 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
11 kwietnia 2022 18:05 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
10 lutego 2022 08:37 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany