ZAPYTANIE OFERTOWE

załącznik Nr 3 do Regulaminu udzielania

zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty

wskazanej w art.4 pkt.8 ustawy prawo zamówień publicznych

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający

Szkoła Podstawowa nr 4 w Świętochłowicach

ul. Szkolna 17 , 41-600 Świętochłowice

Tel. 32 245 29 23

e- mail : sp4swietochlowice@onet.eu

 

I. Opis przedmiotu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest : „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 w Świętochłowicach w okresie od 01 września 2021 r do 24 czerwca 2022 roku” w podziale na 7 części:

część 1 – mięso , wędliny

część 2 -  wyroby mleczarskie

część 3 – pieczywo i wyroby piekarskie

część 4 – ryby, mrożonki

część 5 – warzywa,owoce, ziemniaki

część 6 – pozostałe artykuły żywnościowe,

część 7  - jaja

2.Wykaz artykułów będących przedmiotem zamówienia określono w załączniku nr 2 - 8 – formularz asortymentowo – cenowy.

3.Podane ilości towaru, przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy, są szacunkowe, w rzeczywistości ilości zamawianego towaru mogą być mniejsze lub większe.

4.Zapłata za dostawy dokonywana będzie przelewem na konto wykonawcy w ciągu 14 dni licząc od daty złożenia faktury.

5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji dostaw dla każdego z zadań określony został w Opisie przedmiotu zamówienia.

6.Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie partiami wg zapotrzebowania        Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku od 7:00 do 8:30.Maksymalny termin realizacji sukcesywnych – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia(telefon, e-mail, pismo).Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w Formularzu ofertowym(w ramach kryterium poza cenowego – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia).

7.Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez zamawiającego, iż jakość lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna z złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie,e – mail, telefon) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj.wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym (w ramach kryterium poza cenowego – czas reakcji)

8.Wykonawca dostarcza produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Z 2019 r. , poz.1252 z późn. zm.) w tym HACCP oraz aktów wykonawczych do niej,własnym transportem oraz na własny koszt i odpowiedzialność.

 

II. Miejsce oraz termin składania ofert:

1.Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w wybrany sposób:

- osobiście/ pocztą : Szkoła Podstawowa nr 4 w Świętochłowicach ul. Szkolna 17

2.Ofertę należy złożyć do dnia 24 sierpnia 2021 r. do godz. 11 00

3.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 sierpnia 2021 r. o godz. 11.30. O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi Oferentów w ciągu 7 dni od dnia otwarcia
i rozstrzygnięcia postępowania.

4.Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

III. Termin wykonania zamówienia:

1.Początek: od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż 01 września 2021 roku.

2.Zakończenie : 24 czerwca 2022 r.

 

 IV Sposoby przygotowania oferty:

1.Sprzedawca może składać ofertę częściową w ramach całego zamówienia. Nie dopuszcza

się dzielenia w ramach poszczególnych części.

2.Oferta  powinna być złożona w formie pisemnej (wg wzoru jak w załączniku)

i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta.

3.Sprzedawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

V. Opis sposobu obliczania ceny

1.Wykonawca oblicza cenę oferty dla każdej z części oddzielnie sumując wartość brutto  w załącznikach 2-8 - formularza cenowego. Tak wyliczoną cenę Wykonawca porównuje z formularzem oferty -załącznik nr 1.

2.Komisja przetargowa dokona oceny ofert wybierając ofertę najkorzystniejszą w oparciu o następujące kryteria:

-        cena ofertowa (brutto) P1 – 60%

-        termin realizacji zamówienia od złożenia zamówienia P2 – 20%

-        czas reakcji P3-  20%

 

Osoby uprawnione do porozumienia się z wykonawcami:

Pani Justyna Zagórska – Szkoła Podstawowa nr 4 w Świętochłowicach, tel :32 245 29 23

 

 

Załączniki do zapytania ofertowego:

1.Załącznik nr 1 – Formularz oferty

2.Załącznik nr 2-8 – Formularz asortymentowo – cenowy na poszczególne części

3.Załącznik nr 9 – Wzór  „Umowy”

4.Załącznik nr 10 – Oświadczenie o braku powiązań

5.Załącznik nr 11 - RODO

 

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 sierpnia 2021 14:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Rogaś
Ilość wyświetleń: 99
09 sierpnia 2021 14:18 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
09 sierpnia 2021 14:18 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
09 sierpnia 2021 14:17 (Agnieszka Rogaś) - Zmiana treści zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany